Administratief medewerker
Vastgoed Browaeys is gespecialiseerd in de verkoop en verhuur van residentieel vastgoed en u kunt bij ons ook terecht voor projectontwikkeling. Denk maar aan verkavelingen, meergezinswoningen en de vernieuwde woonvorm: woonerven met aandacht voor wonen in het groen. Wij zijn op zoek naar een office/verhuurmedewerker met affiniteit voor de vastgoedsector om ons team te versterken.
Administratie
- optimaliseren van de werkorganisatie en de administratieve methodologie;
- vervolledigen en aanpassen van dossiers bij een complexe context;
- werken binnen de wettelijke kaders voor de opmaak van dossiers en contracten;
- op de hoogte blijven van de digitale evolutie in de sector.
Verhuur
- geven van inlichtingen over de verhuur van een onroerend goed;
- informatie en gegevens over de lopende dossier verzamelen om accurate informatie te bieden en openstaande dossiers in te vullen;
- aanbieden van ondersteuning bij het opmaken van een verhuurdossier;
- huurovereenkomst opmaken;
- actueel houden en bieden van informatie over het onroerend goed. Het hebben van de nodige dossierkennis en kennen van de onderhandelingsmarge;
- samenwerken met de betrokken partijen tijdens de verhuurcontracten (huurder, verhuurder,…);
- aanleggen van een klanten- en vastgoedportefeuille;
- laten bezichtigen van een pand en verstrekken van alle nuttige info;
- opvangen van klachten en doorsturen naar de betrokken contactpersoon;
- informeren van de betrokken partijen
Office
- optimaliseren van regels en procedures;
- ontvangen van bezoekers en beantwoorden van de vragen en geven van eerstelijns commerciële info;
- instaan voor de telefonische opvolging en de postbehandeling;
- opvolgen van de officiële documentenflow;
- verzorgen van permanentie en de logistieke opvolging.
Communicatie en marketing
- verzamelen van informatie om uitvoerig de panden te beschrijven en de informatie te publiceren op de verschillende kanalen;
- up-to-date houden van de verspreide informatie;
- opstellen van advertenties en deze in de media plaatsen;
Jobvereisten
Je hebt een hogere opleiding genoten, bij voorkeur in office management. Ervaring in de vastgoedsector is een plus, maar geen vereiste.
Je bent klantvriendelijk (uitnodigend en beschikbaar zijn), contactvaardig, communicatief en voldoende assertief.
Je spreekt en schrijft vlot Nederlands (zich duidelijk en begrijpbaar kunnen uitdrukken).
Je kan zelfstandig (nodige acties kunnen ondernemen en spontaan oplossingen kunnen voorstellen bij problemen), nauwkeurig en oplossingsgericht (rekening houden met de verschillende opties)werken.
Je kan goed overweg met een computer, de courante softwarepaketten (Excel, powerpoint,…).
Je bent flexibel (planning en uurrooster kunnen aanpassen om efficiënt te blijven werken), kan goed organiseren en samenwerken.
Aanbod
Een afwisselende job in een dynamische omgeving met een contract van onbepaalde duur.
Een marktconform loon met extralegale voordelen
Tijdregeling: voltijds
Interesse?
Bezorg ons uw cv op het emailadres [email protected]
Elke cv wordt door ons nauwkeuring bekeken en zal ook op korte termijn feedback mogen verwachten.